Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. z siedzibą we Włoszakowicach w celu ułatwienia odbiorcom usług rozliczeń za zużytą wodę i odprowadzone ścieków, uruchomił nowe narzędzie do komunikacji z działem rozliczeń spółki czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
Ten nowoczesny i wygodny sposób monitorowania oraz zarządzania kontem klienta w dowolnym czasie oraz miejscu, pozwoli każdemu odbiorcy bez wychodzenia z domu na przekazanie aktualnego odczytu wodomierza i otrzymanie elektronicznej faktury.
Możliwość świadczenia usług on-line jakie daje nam eBOK, to także ważny aspekt ekologiczny, polegający na wprowadzeniu korespondencji elektronicznej przyczyniającej się chociażby do zmniejszenia ilości drukowanych dokumentów. By otrzymywać faktury elektroniczne, każdy klient w jednym z kroków podczas pierwszego logowania powinien wyrazić na to stosowną zgodę.
Dzięki serwisowi eBOK mamy możliwość:
- bieżącego podglądu salda rachunku,
- przekazywania odczytów wodomierzy,
- szybkiego i darmowego dostępu do swoich danych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
- kontaktu i aktualizacji danych kontaktowych,
- zaoszczędzenia czasu i dostępu do wygodnej obsługi.
Serdecznie zachęcamy i zapraszamy każdego z Odbiorców usług do korzystania z funkcji eBOK www.ebok.wodkan.pl/Wloszakowice
Rejestracji i pierwszego logowania w eBOK dokonujemy według wskazówek określonych w specjalnie przygotowanej instrukcji dostępnej pod linkiem: http://wloszakowice.home.pl/main/zasoby/BA/rejestracjalogowanieebok.pdf